No nii, näkihän sen että tuo Siiri heti mut narauttaa noista nukkumisjärjestelyistä. Hittolainen!

Mä oon nyt semmosella kortisonikuurilla kun massu on ollut kipiä pitemmän aikaa...lääkkeet ainakin tällä hetkellä vaikuttavat tehonneet...toivotaan että jatkossakin.

Ronja-tytön kans on kiva leikkiä, meillähän on semmonen lelunvarastelu-leikki. Ronja on kyllä eri kiva pimu. Mää vain jaksan toivoa ettei siitä tulis semmosta aikuista ihmistä olleskaan vaan jäis tommoseksi töppöjalaksi niinku mäki. Paitsi niistä pitkistä jaloista ois hyötyä että Ronja vois pöydältä napata herkkuja ja syöttää niitä sitte mulle!! Nammm!

Mulla on kauhia ikävä sitä Vilimaaaaa, se on niiiin ihana. Mutta kyllä mulla on kokoajan monta rautaa tulessa mitä noihin pimatsuihin tulee. Olenhan mä miesten mies! Niin täällä uudessa paikassa mihin muutettiin pari kk sitten, niin on paljon kivoja koirakavereita. Mulla on jo aika laaja haaremi koossa, mutta lisääkin mahtuu...

Iskä tekee kauhiasti töitä ja ei nähä sitä paljon olleskaa...mua harmittaa kovasti...sehän on mun SANKARI. Sais kyllä olla enempi kotosalla ja leikkiä mun kans.

No tässä tällä kertaa, palataan taas.

-Roope