Meikäläisellä on pidellyt vähän kiireitä noiden remonttipuuhien kanssa. Kaivelin mamman kukkaset penkistä ja valmistelin kunnon luolaston. Hittolainen, jouduin sitten suihkuun ku haisin kuulemma ja olin likanen. Sitten mun piti väsätä semmonen puinen terassi, siinä vasta olikin hommaa. Tai oikeestaan mä olin työnjohtajana ja iskä teki noi raskaammat hommat.

Siiri karkas eilen pihalta. Se kun on semmonen liukas luikku ja mahtuu kaikista raoista. Mammalle meinas tulla hätä käteen kun sen huomas. Nappas makkaran kaapista ja juoksi kartanolle. No onneks Siiri oli ehtinyt vain tien toiselle puolelle ja makkaran voimalla mamma sai sen taltteen. Kyllä se ois voinut siellä reissussa olla vaikka vähän kauemminkin jos multa kysytään.

Tänään ku on toi äitienpäivä niin annoin mamman nukkua ruhtinaalliset 15 min pitempään eli herätin sen vasta 06.15! Kauhia mutina siitäki tuli...oli ressukka niin sekasin että laittoi eripari sukatkin jalkaan.82542.jpg

Mä olen tuo keskimmäinen komistus. vasemmalla Siiri ja oikealla Remppa

82545.jpg

Meikäläinen paistattelee uudella terassilla

-Roope