Jaahas, tuo mamman vesisuihkutus kävelyllä vähän harmittaa. Olen lopettanut rähinät aina suihkun tullessa nenään. Musta tuntuu että muut jätkät luulee musta tulleen ihan nössö! Olen kyllä ollut ohitustilanteissa häntä kovasti törröllään ja muutenki ison näköinen, ettei kantsis tulla ryppyileen. Märkä naama voi vähän lieventää tätä mun kovis vaikutelmaa. Toivottavasti tää kylän tappajamakkaran maine ei vain murene.

Ja ette kuule usko sitä mun synttäriluuta....se oli punanen ja sydämmet molemmissa päässä!!! Voitteko kuvitella?! Mä katoin tota mammaa, että hei c'moon kait tää on nyt vitsi...tommosia tyttöjen luita mulle tuo!! Mutta ei se ollut vitsi, piti sitten piilossa sitä syödä ettei kaverit vahingossa näe.

Me ollaan käyty joka aamu tuolla metsässä seikkailemassa kallioilla ja mättäillä. Siellä on tosi hyvät hajut! Siirin nenu oli yks aamu yhtäkkiä ihan verinen ja mamma oli varma että nyt se käärmiäinen pääs puraseen!! Siinä se sitten varmoin eläinlääkärin ottein tarkisti ikenet ja turvan muutenkin. Ei löytynyt reikiä, onneks! Kotonahan se sitten selvisi, että oli typy purassut itteänsä kieleen kun oli sitä niin roikottanut maassa asti=) Se on kyllä semmonen koheltaja tuo Siiri!

Tässä tällä erää..

-Roope