Isomamma tulee tänään kyläileen ihan Oulusta saakka. Tuo vissiin sen musta ison rääpäleenkin mun simputettavaksi. Lustikasta!

Siirin veli Morris käväs meillä maanantaina kun on menossa sunnuntain näytelmään. Mä en kyllä sitä päässyt näkemään vaan jouduin yläkertaan. Oon muka toisille pojille niin äkänen, höpöhöpö.. Jos vain toiset pojat tajuaa heti, että oon kingi niin ei oo mitään hätää. Noh kuitenki, Morris oli kuulemma tosi hurmuri ja kovasti Siirin perään. Siiri oli taas äkänen oma itsensä niinkuin yleensäkkin.

Ainiin, en mä päässytkään sinne luonnetestiin kun sitä peruutuspaikkaa ei sitte irronnutkaan. Ei se mitään, mennään sitte seuraavaan kun tulee tänne lähistölle.

Sain uuven karhiat valjaat. Ne on vihriät ja kuulemma erityisen ergonomiset, mitä se nyt tarkoittaakaan. Laitetaan kuvaa kun ehitään.

Ei olla päästy sinne hirviön mettästykseenkään kun tuo vätys ei ole saanut haettua sitä verta.

Eilen vietettiin mun itsepäisyyspäivää ihan liputuksen merkeissä. Hyvää myöhästynyttä itsepäisyyspäivää vaan kaikille kamuille!

-Poopo