Mä meinasin lentää perseelleni kun huomasin kuin moneen näytelmään mamma on menossa. Se kyllä sano, ettei tuo lista ole vielä sitova, mutta kuiteskin. Mun pitäs mennä sitä taluttaan sinne kehään. Näin niinko meidän kesken niin mamma ei oo etes missään hyvässä kondiksessa: huono ryhti, huono karva ja välillä tottelematon.

Vappu meni kivasti. Käytiin pitkillä kävelylenkeillä ja touhuiltiin pihalla. Mä toimin kaivinkoneena kun mamma kaivoi kukkapenkkiä, sain siitä kovasti kehuja. Käytiin me siellä jäljestämässäki, se vasta onki hauskaa puuhaa. Mulla se meni vissiin aika hyvin. Mamma kertoi, että seuraavalla kerralla jahdataan vähän pitemmän matkaa sitä raatoa sitte.

76932.jpg

Mä ja mamman hanuri

76934.jpg

Roope otti varaslähdön ja kaasutti ensimmäisellä suoralla niin paljon kuin töppöjaloistaan vaan sai irti. Tämä kostautui siinä että ensimmäinen shikaani meni pitkäksi. Rata löytyi pian ja kisa pääsi jatkumaan.

 

Ronjakin oli vesipyssyn kans metsästyskaverina=)

Pyssyistä tulikin mieleen, että meillä räisky aika kovasti ne ilotulitteet tai jotkut. Mä luulin sodan jo syttyneen ja luikahdin sisälle peiton alle piiloon. Aika noloa!

-Siiri