Mä kävin eilen siellä luolaharkoissa nyt toistamiseen. Mammalla ei ollut mitään odotuksia ja taisin yllättää sen varsin iloisesti.

Painostin kettua hurjalla haukulla ja tarpeeksi lähellä, ajoin sen sinne kotipesälle ja siellä jatkoin sitä räksyttämistä. Ja taas tarpeeksi lähellä. Toisella kerralla tein sen vielä nopeemmin! Eli suoritus oli vallan mainio kuulemma ja musta taitaa sittenkin tulla se kettutyttö.

Mamma kun luuli että mä olen pelkkä nysväke, mutta se ei vieläkään oo hokannut että mulla menee vähän aikaa lämmetä uusiin juttuihin. Nyt aiotaankin käydä harkoissa muutaman kerran ennen talvea. Son musta eri lustia kun saa haukkua oikein sielunsa kyllyydestä eikä kukaan tuu kieltämään. Harkkojen päälle maistuukin sitten hyvät unoset.

Iskä suunnitteli, että tekee takapihalle mulle oman luolaston ja Roopelle laitetaan kettupuuhka päälle ja meikäläinen sitä sitten ajaa takaa. Ihan kun mä en muka tajuais että Poopohan se siinä! Outoja juttuja tolla iskällä

Poopoa ei olla käytetty siellä harkoissa kun se ärisee vain muille koirille  ja ketulle vispaa häntää. Luulee menevänsä rehveille sen kettusen kans!

-Siiri

p.s. Suti, voidaan me silti karata sinne mettää hakemaan sitä "itsevarmuutta". Musta tuntuu, että se on jotain tosi kivaa!