Eilen käytiin luolaharkoissa ja ne ei menneet oikein putkeen. Tai menin mä sinne putkeen ja kovasti sitä komensin, mutta en tarpeeksi lähellä. Louskutin leukojani ja kävin sitä vähän kurkkimassa mutta otin sitten pakkia. Ei musta tainut kettutyttöä tulla! Mamma oli ihan pettynyt munhun, vaikka yritin parhaani. Sanoi, ettei mulla oo muka tarpeeksi luonnetta. Ja ei ole muka! Luonnetta on vaikka muille jakaa esmes soffaperunana olemiseen ja pusutteluun. Ens viikolla käydään vielä kattomassa ja sitten laitetaan juttu taas mietintämyssyn alle. Mun kasvattaja Eva sanoi, että pentujen jälkeen mä voisin ehkä vähän aikuistua ja saaha itsevarmuutta.

Jos ei juttu onnaa niin täytyy se tulos hakea sitten mejästä. Mamma on sitä vähän karsastanut kun meinaa että eksyy sinne metikköön. Voipi olla että jouvun iskän kans sinne. Eihän siinä mitään, kiva ukko on, muttei niiiin kiva ku mamma.

Ainiin, näin mä eilen siellä harkoissa Moona-mäykynkin. Olin niin hermona, että näytin sille mun ikeniä. Son saanut kuulemma pikkuveljen, ihana pikkupallero on! Voi kun nakinpoikaset on niin sulkkuja että.

Meijän kotikoneeseen on iskenyt joku pahemmanlaatuinen viirus. Saas nähä saako meijän kaikki valokuvat pelastettua...niitä on meinaan tuhansia. Olis harmi jos kaikki pentukuvat ja  Ronjan vauvakuvat menis kuin tuhka tuuleen.

-Siiri