Siiri herätti mamman ja mut jo viideltä kun piti päästä pihalle. Reppanalla oli vähän maha kipiä. Mamma oli ihan nukkuneen rukous, sitä väskätti niin kovasti ja töihin vielä piti mennä. Mä pääsen onneksi ottaan vähän nokkasia tuohon lattian aurinkopilkkuun.

Mä olen tossa meidän pihalla rähissyt noille ohikulkeville koirille ja mopoille. Noh mamma otti vesisanktion käyttöön ja aina kun rähähdän niin lentää kylmää vettä niskaan. Oon muuten ollut aika hiljasta poikaa viime aikoina ja saanut kehuja ja namejakin!

Mulla on muuten tutkinto kaivinkoneinsinööriksi. Se tarkoittaa sitä että odotan kun mamma on saanut kaikki kukkaset istutettua niin kaivan ne sitten ylös! On meinaan aika miehistä puuhaa tuo kaivaminen.

Mamma oli tilannut mulle semmosta hampaiden valkaisuainetta tai jottain ku on päässyt tuo purukalusto vähän tummumaan. Ootan sitä ainetta jo kovasti ja sitä elokuvahymyä. Siinä taitaa kylän kaikki pimut luhistua mun jalkojen juureen ku vilautan uutta hymyäni=)

-Roope