Niin mulla oli 3 vee synttärit 28. pvä ja kukaan ei niitä muistanut. Ei tullut nakkikakkua eikä muutakaan makkista.

Ehkä syynä on, että vähän uudelleenmuotoilin meijän sohvan yks yö. Mutta pitihän pennuille saada kunnon pesä missä asustaa.

631410.jpg

Meillä on tuon Roopen kans ollut vähän nokkapokkaa kun se ottaa mua välillä kupoliin. Se osaa olla niin rasittava ettei vallan tosikaan.

631408.jpg

Mulla on tuossa naapurissa muuten kaks uutta poikakaveria Tico ja Remu. Ne on aika ihania.

631413.jpg

Tuonne laitumelle on lehmät taas tulleet ja oon käynyt niitä monesti jo moikkaamassa. Ihan läheltäkin...ei mua pelota. Roope-jänishousu pitää aina kunnon hajuraon niihin. Yks ilta oltiin siellä kävelemässä ja kuului kovasti haulikon laukauksia ja mä olin heti lähössä jahtiin.Täpinöissäni kiljuin.  Mamma oli ihan ihmeissään kun luuli että olen paukku-arka. Joo-oo, mä säikyn vaan niitä ilotulitusraketteja..en oikeitä pyssyjen ääniä. Tiiänhän mä että pääsen kunnon töihin kun kuuluu kunnon laukaus!

-Siiri 3 vee