Niin no ei sitä emäntää oo vieläkään löytynyt vaikkakin on monta rautaa tulessa. Mä olen niin kovasti työstänyt tuota mun tyynyä, että pitäs kohta päästä jo tositoimiin. Eniten mä tykkään semmosista kipakoista naikkosista, just niinku Vilima!

Meikäläisen aika on mennyt pääasiassa palloa pelaillessa. Eilen laskettiin että mulla on niitä pihalla jo 10 kipaletta. Öisin oon kömpinyt mamman lämpimään kainaloon, mutta se  herättelee mua vähän väliä kun kuulemma kuorsaan aika lailla. Sitten kuulemma läpsin etutassuilla naamaan kun nään hyviä unia.

Siiri kävi lauantaina näytelmässä heiluttamassa pepatinta ja sai vain EH:n. Tuomari oli kuulemma ollut vähän outo. Mut ei se siitä masentunut, saipa taas niitä lihapullia. Sillä olis nyt parin viikon välein pari näytelmää ja sitten alkaakin syysloma.

-Roope