Jepulista, mulla oli jo aamusta semmonen viilis, että tänään tapahtuu jotain jänskää. No niinhän mamma pakkas narut ja sienet pussiin ja lähettiin niihin jälestyhommiin. Tai meikäläisellä se on mukamaste vain semmosta jolkottelua ristiin rastiin. Oikeesti mä kyllä jälestän mutta nuo ei vaan sitä tajua. Kun mun mielestä se vauhti on tärkein eikä se että pysys reitillä tiukasti. Kyllähän ne kulmat voi suoraksi vetää, eikö?!

Siirin työskentely oli taas muka niiiin tasasen varmaa, että voi hyvänen aika. Se yrittää vain mielistellä mammaa. Sillä on ollut semmosta vetoleikkiä ton mamman kans...yks päivä yritin mennä siihen väliin niin hammastahan siitä tuli, meikäläiselle. Mä oikein säikähin kun ei se Siiri ennen mulle oo pullikoinut. Ota noista nyt sitten selvää, noista akoista.

Vilma on saanut tänä viikonloppuna pikkusiskon. Son varmaan kans aivan ihana, niinkuin on Vilmakin. Saas nähä tuleeko meille semmosia pikkasia kans.

-Roope

212740.jpg