On ollut kyllä tosi lämpimät ilmat. Käytiin viikonloppuna uimarannalla ja mä suoritin uimamaisterin arvon. Ekaa kertaa uin meinaan. Lustikasta puuhaa. Ja oli se vissiin hauskan näköistäkin kun leikin sukellusvenettä ja pepatin oli vain pinnalla. Vähän niinkuin submarine sausage=) Harmi ettei mammalla ollut taas kameraa matkassa. Tuota Roopea ei saanut uimaan millään. Se on semmonen umpiluupää, että jos se jottain päättää niin se myös pitää. Ihan sama vaikka ois kuinka hauskaa tekemistä esmes tuo uiminen. Se on niin kaauuuuhian tarkka tuosta nappulastaan...kait se luuli että kalat siihen nappaa kiinni...moiseen matoon. Reppana kahlas vain nilkkavedessä.

Ei meillä mittään ihmeitä muita kuulumisia ole kuin tämmöistä loikoilua vain niinku kesäsin pitää ollakki. Roope haluaa sanoa kans pari sanaa.

Niin ja sille mun tupsupipomiehenköriläälle kauhiasti hummeja ja että kohta ois mulla semmoset hyvät hetket että voitas karata jonnekki vähän kukkasia katteleen=)

-Siiri

106040.jpg

Joka mäyräkoiralla pitää olla oma aurinkotuoli, tietty!

 

Noniih, taas tuo Siiri mua morkkaa. Sais lopettaa moisen. No mutta mutta niitä naisia pitäs löytää. Eikait tässä muu auta kun tehdä seuranhakuilmoitus..eli:

 

Olen tumma ja pitkä kuumaverinen uros Espoosta. Etsin sirpsakoiden neitien seuraa kesäiltojen iloksi. Harrastan jalkapallon pelaamista ja tästä johtuen ulkonäköni on kovin atleettinen. Massiiviset rintakarvani ovat myös saaneet kehuja. Luonteeltani olen aika jääräpäinen, mutta muuten kovin seurallinen.

Sinä voit olla minkä kokoinen, näköinen tai ikäinen tahansa.

Haluaisitko tulla nauttimaan kesäauringosta huvilani uima-altaalle juoden jotain hyvää? Jos kiinnostaa niin vastauspostia tulemaan. Ja kuva olis kiva.

106042.jpg

Tässä kuva minusta uima-altaallani.

-Roope