Niin se arki palas taas tähänki talouteen. Iskä ja mamma meni viime viikolla töihin ja meillä ei oo ollut kertakaikkiaan mittään tekemistä! Täytyy kyllä sanoa, että nuo loman univelat on tullut kuitattua moninkertaisesti. Ja sitten ku mä oon tiineenä niin kyllähän se pistää väskättään. Oon ollut aika ovela noiden ruokapuuhien kans...nimittäin kun saan tavanomaisen annoksen nenän eteen niin katon mammaa silleen ihan silmät lautasina, että ei kait tämmöstä pidä syödä...ja jos en oo saanut jotain herkkua niin oon jättänyt kipon koskemati. Siitä huolimatta vaikka oon ollut vähemmällä ruoalla niin massu vaan turpuaa...kun ne pennut siellä kasvaa. Eilen sattu vähän hassu kommellus kun oon aiemmin päässyt tuosta lapsiportin alapuolelta livahtaan yläkertaan niin eilen mä jäin siihen jumiin massun kohalta. Onneks ei tarvinnut siinä kauan aikaa nakottaan ku mut jo pelastettiin!

-Siiri

162074.jpg