Meitsi tajus yhen jutun. Kun mulla on se huomioliivi ja oon se päällä aika kovan näköinen jäpykkä niin naiset on ihan vahaa mun edessä. Mutta niinhän se on.."naiset on hulluina uniformupukuisiin"! Täytyy sanoa, että on tässä tullut tepasteltuakkin rinta erityisen rottingilla ja häntä törröllään. Mä voisin olla vaikkas sellainen suojelusnakki peitetehtävissä.

266190.jpg

Poliisikoira Poopo

Mamma ilmoitti mut johonkin luonnetestimaattoriin, jäätiin odottelemaan peruutuspaikkaa. Mikähän se semmonenkin mahtaa olla? Saakohan siellä herkkuja ja onkohan siellä paljon naikkosia?

Nyt kun on lumet jo sulaneet niin voi kuulemma olla mahollista, että päästäs sinne hirviömettästykseen vielä vimosen kerran ennen talven tuloa. Mä ajattelin revittää sitten radan niin lujaa kuin töppöjaloista pääsen ja vetelen tuota vätysmamaa perässä. Se jolla on nopein rata niin on paras, eiks nih!

-Roope

p.s. Suti, sulla on aika hyvännäköinen kinkku pykälässä. Näin kuvan tuolta sun sivuilta.