Mulla on aikas  kiireistä aikaa nyt kun pitäs ens viikolla mennä erikoisnäytelmään ja ev-näytelmään näyttämään tota mammaa. Ei se siellä varmaan pärjää eli ei tarvi montaa kertaa sitä ympyrää kävellä.

Sitte mun pitäs sopia Sulon kanssa sokkorehvit. Siinä olis mulle sopiva ukko. Nimiki kuulostas hyvälle, eli Siiri Vilén. Eikö totta? Sulo vois hoitaa meijän lapsukaiset ja mä voisin sitten hoitaa nuo luolahommat ja muut kun ne multa luonnistuu. Siitä tulikin mieleen, että mun pitäs käyvä niissä luolaharkoissaki taas kattelemassa kettutyttöä. Näin meijän kesken voin sanoa, että sillä ketulla on dödö vähän pettänyt, haisee meinaan aika karseelle. Mun mielestä ei hienot tytöt haise vaan tuoksuu kukkasille...ja pari kertaa vuodessa sitte vielä oikein erityisen hyvälle.

-Siiri (melkein jo) Vilén