Meikäpojalle sattu pikku äksidentti. Kun mulla on se tarkkailupaikka tossa sohvan selkänojalla josta näen hyvin kaikki tiellä kulkijat. No taisin sitten vähän nukahtaa ja tipahdin alas ryminällä. Tais pikku paukkukin päästä josta mamma sai hyvät naurut, pyh! No mutta asiaan, mun kynsi sitten vähän repesi siinä tohinassa ja on vähän kipiä. Ainut hyvä puoli on että mamma hoitaa mua nyt kovasti.

Meillä on Siirin kans semmoset hienot heijastinliivit. Näytetään ihan poliisikoirapartiolta kun tuolla tepastellaan. Saa rosvot pitää varansa sillä meiltä ei jää mikään epämääräinen huomaamatta.

Ronjasta (kohta 2 vee) tulee hyvä koirankouluttaja. Kävelyllä se bongaa kaikki ojarummut ja sanoo Siirille "Siiri, kato putki!" ja kun Siiri käy putkea tarkkailemassa niin "Hyvä tyttö!". Mä oon siitä niin ylypiä että!

Mun pitää komentaa tuota vätystä laittamaan vähän uusia kuvatuksia.

 

-Roope