Me oltiin tänään Karjaalla näytelmissä. Mä sain semmosen varasertin. Eli melekein sain sen viimosen tarvittavan sertin. Ilma oli tosi kuuma ja en ois oikein jaksanut innostua siitä ympyrän kävelemisestä. Ja sitten kun mulla on vielä NEkin niin olin aika kärttynen akka kuulemma. Onneksi mä sain sen kisamakkaran, niin se vähän lohutti mieltä.

120761.jpg

Tässä mää poseeraan niinku missien kuuluuki.

Poope oli kotimiehenä ja vahtina. No varsinainen vahti onkin...saatiin nimittäin tovin koputella oveen ennenku ukko heräs!!! Tais nähä unta siitä Mimistä...siitä sen hanista. Ainiin, näin mä sen Roopen tosirakkauven Viliman siellä Karjaalla. Vilima oli ollu laihiksella ja nyt nappas ekan sertinsä. Onnea vaan kovasti vielä Vilima! Musta on niinko hienoo että ollaan molemmat tämmösiä missejä!

120757.jpg

Roope levyttää kylmällä lattialla

Viikon päästä on sitten näytelmä Helsingissä...toivottavasti ois vähä viiliämpää. Mamma ei kyllä usko että mä siellä pärjään kun se tuomari ei musta kuulemma niin tykkää. Mää en kyllä ymmärrä miksei se tykkää??

Ainiin joo, mä unohin. Laittakaa ihmeessä kommentteja, niitä on niin kiva lukea.

-Siiri

120759.jpg

Rohkeat vesipedot varpaita uittamassa